۱۳۸۸ اردیبهشت ۳, پنجشنبه

عكس با شورت ورزشي


آقاي مالكي، من و حسننيم ساعت دو! اگه تونستيد منو پيدا كنيد!انجام حركات سخت به مدت 1 ساعت


چند هفته مي‌شه كه به پيشنهاد ميثم مي‌ريم ورزشگاه شهيد كشوري و ورزش مي‌كنيم. آقاي مالكي كه خيلي كارش درسته از سال 1365 تا حالا به صورت مداوم هر شب ساعت از 7 تا 9 مردم رو ورزش مي‌ده! ما روزهاي فرد مي‌ريم ولي اون طوري كه ما شنيديم روزهاي زوجش كه  البته ما رو راه نمي‌دن آدم‌هاي سياسي و اون‌هايي كه حدود 10-20 ساله تجربه دارن ميان.

آقاي مالكي رو شايد توي تلويزيون ديده باشيد، حتي يه مدت مربي بدنسازي تيم ملي بوده و نكته‌ي جالبش اينه كه هنوز كلي مطالعه مي‌كنه حتي از روي اينترنت و حركت‌هاي جديد ياد مي‌ده. به هر حال من احساس خوبي نسبت بهش دارم، شايد واسه اينه كه منو ياد John Locke مي‌ندازه.

روال تمرين هم اين طوريه كه اول يه ربع گرم مي‌كنيم، بعد نيم ساعت مي‌دوييم (اينجاش خيلي سخته)، بعد هم به مدت يك ساعت حركت‌هاي مختلف كه يه چيزي بين ايروبيك و يوگا ست انجام مي‌ديم. در كل به نظر من جالب مياد.

حسن هم يك هفته‌س كه باهامون مياد. آقاي رحيم‌خاني هم قول داده از هفته‌ي ديگه بياد. از دوستان عزيز هم دعوت مي‌شه اگه تونستن، با تشريف فرمايي خود موجبات خوشحالي كساني كه از تشريف فرمايي آن‌ها خوشحال مي‌شوند (من جمله ما) را فراهم آورند.

۴ نظر:

  1. به به ، جوونا باید از شما الگو بگیرن؛ ورزش خیلی مهمه و بخصوص اگر بصورت گروهی انجام بشه

    پاسخحذف
  2. غیبییی به آقای رحیم خانی سلام برسون!

    پاسخحذف
  3. بعضي اوقات يه سري به ما بزن، همون نزديكيهاست ديگه...
    عكس با شورت ورزشي هم گرفتي، ديگه برو واسه مربي گري تيم ملي :)

    پاسخحذف
  4. خیلی خووب بوود عکست کلی خندیدیم
    :))

    پاسخحذف