۱۳۸۸ بهمن ۵, دوشنبه

حساسیت الکی

آخه مگه کمد لباس زیرِ که یه سری‌ها این قدر حساسن رو یخچالشون؟!

۴ نظر:

  1. وبلاگ هک شده که آدرس نمی خواد۶ بهمن ۱۳۸۸ ساعت ۲۰:۰۵

    با اینکه کشفی در یافتن این وبلاگ صورت نگرفته اما این یافته در نوع خودش بی نظیره.اگه این کشف چند سالی زودتر صورت گرفته بود حتما تمام همت خود را عزم (جزم؟) کرده و صرف خرد کردن اعصاب صاحب آن می نمودم چون متاسفانه هک جناب هکر امکان ÷ذیر نیست! خلاصه به تلافی اینکه وبلاگ ما رو هک کردین خواستم ÷یامی دندان شکن و در خور مقام شامخ خودمون ارسال کنم. ( چقدر هم که دندان های شما شکست از این ÷یام ما - در ضمن این از توطپه دشمن هست که حرف ÷ برای ما نوشته نمی شه!-)

    پاسخحذف
  2. وبلاگ هک شده که آدرس نمی خواد۶ بهمن ۱۳۸۸ ساعت ۲۰:۰۷

    همین اساعه حرف پ در محلی که حرف ٔ باید می بود کشف شد که این نیز در نوع خود بی نظیر است. توطٔه را تا اطلاع ثانوی که حرف ٔ کشف می شود به شیوه ای درست بخوانید...

    پاسخحذف
  3. اولا هک شدن من امکان پذیر است، از قدیم گفتن کوزه‌گر از کوزه شکسته آب می‌خوره! ;-)
    ثانیا من هیچ وقت وبلاگ هک نکردم... همم یعنی به نظرم... اها غیر از وبلاگ اون سه تا! (شما سه تا؟!)
    ثالثا این حرفا مال بچگی‌ها بود، من از همجا شما و بقیه ملت که ازیتشون کردم معذرت می‌خوام! :-)

    پاسخحذف
  4. خوب این دیگه عذر بدتر از گناهه که فقط وبلاگ ما سه تا رو هک کردین!
    میدونم مال بچگی ها بود برای همین گفتم که دیگه الان آتش بس هستیم و جنگی در کار نیست:) ولی خدایی احساسات متناقض زیاد بود وقتی دیدم وبلاگ مال شماست >:)
    امیدوارم همیشه خندون و شیطون باشین:دی

    پاسخحذف